woensdag 7 februari 2018

OPRUIMING BIJ 'ZIEN EN WETEN'.



Dit bericht wil niet zeggen dat de weblog 'zien'en weten' in de verkoop gaat.

Het is een kwestie van opschonen van het gehele gepubliceerde bestand, daar met de jaren veel gebruikte programma's voor het plaatsen van een foto - of dia presentaties niet meer ondersteund worden door de toenmalige producent. 

Het is jammer, maar ik wil op deze manier de bezoeker van mijn weblog ergernis besparen bij het zoeken naar een onderwerp. Tevens zal ik trachten daar waar een foto- of dia presentatie was geplaatst, deze te vervangen door een afbeeldingscollage, waar weer tijd in gaat zitten voor het opzoeken van de afbeeldingen.  Daarbij kan ik mijn uitgeprinte administratie van het weblog eens bijwerken, wat ook weer ruimte verschaft. Maar tijd gaat kosten.     Helemaal stil zal het niet blijven beloof ik u. Dank voor uw begrip.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten