zaterdag 4 augustus 2012

C-KLASSE NIEUWBOUW SHELL TANKERS BV. (DEEL 9)

C-KLASSE NIEUWBOUW

SHELL TANKERS B.V. (9)




Tijdens de instructie operatie aan de hoofdmotor verscheen de redacteur van het Engelse tijdschrift SHIPPING WORLD & SHIPBUILDER aan boord van de 'CAURICA' om een technisch artikel te schrijven over de nieuwbouw van dit schip.
Het was een tegenvaller voor de heer Alan Thorpe dat zijn camera de geest gaf, maar voor hem was de redding nabij en werd hij naar mij doorverwezen voor opnamen van de nieuwbouw periode. Zo was hij in de gelegenheid diverse opnamen uit mijn collectie te selecteren en ik beloofde hem daarbij ook nog enige opnamen van ons werk aan de hoofdmotor. Zodra ik ze klaar had zou ik hem deze toesturen in de ruim gefrankeerde envelop die hij me verstrekte. Hij beloofde me als dank enige exemplaren van het tijdschrift toe te sturen.




































Geen opmerkingen:

Een reactie posten